Obsługa odszkodowań dla firm
Obsługa odszkodowań dla firm obejmuje wsparcie merytorycznie, techniczne oraz pełną obsługę prawną. Proponujemy pomoc podmiotom gospodarczym oraz współpracę polegającą na obsłudze szkód osobowych, komunikacyjnych, majątkowych i innych w pełnym zakresie. Firmy zatrudniające pracowników oraz dysponujące flotą pojazdów narażone są na szkody, z tytułu których mają możliwość uzyskania odszkodowania. Naszym zadaniem jest pomoc obejmująca kompletowanie dokumentów, dowodów, składanie wniosków i reprezentowanie klientów przed organami.
ANALIZA I WERYFIKACJA PROCESU LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
Pragniemy Państwa zainteresować usługą analizy oraz weryfikacji procesu likwidacji szkody komunikacyjnej, majątkowej, osobowej, deliktowej etc., dzięki której jesteśmy w stanie wykazać możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń należnych Państwu od osób zobowiązanych do naprawienia szkody.
Analiza obejmować będzie:
- zasadność decyzji i wypłaty świadczeń za szkody na pojazdach,
- wyliczenia utraty wartości handlowej pojazdów,
- zwroty kosztów holowania, parkingu itp.,
- zwroty kosztów utraconego mienia,
- zwroty kosztów utraconych dochodów i kar umownych za niewykonanie kontraktów,
- poprawność decyzji i wypłat świadczeń za szkody osobowe,
- poprawność decyzji i wypłat świadczeń za szkody majątkowe,
- wszelkich pozostałych szkód związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Dodatkowo zajmiemy się także:
- Zajmiemy się także obsługą szkód osób zgłaszających się z roszczeniami wobec Państwa Przedsiębiorstwa, Placówki, etc.
SZKOLENIA DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH
Świadczymy usługi na rzecz placówek medycznych. Prowadzimy szkolenia w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, formalności związanych z pobraniem zgody od pacjenta na wykonanie zabiegu, operacji, udzielania pacjentowi informacji odnośnie przeprowadzanych czynności medycznych. Celem szkoleniem jest poprawne przygotowanie personelu medycznego od strony prawnej. Reprezentujemy lekarzy w postępowaniach karnych, jak i cywilnych, związanych z popełnieniem błędu medycznego.
Podczas szkoleń podejmujemy wiele zagadnień związanych z zarządzeniami w ochronie zdrowia. Rozwijamy temat związane z obowiązkiem informacyjnym przy czynnościach wykonywanych przez personel, wskazujemy wymagane dokumenty, które pacjent zobowiązany jest podpisać oraz szeroko omawiamy pojęcie tajemnicy lekarskiej. Podczas spotkania opowiemy również o najczęściej występujących niepowodzeniach w chirurgii, anestezjologii i pielęgniarstwie, czego celem jest podniesienie świadomości ryzyka wśród personelu, co może korzystnie wpływać na uniknięcie błędu medycznego.